|
- Liczba i układ cylindrów: 2,układ rzędowy,pionowy (Bis poziomy)
- Pojemność całkowita: 652 cm3 (Fiat 126 Bis 703 cm3)
- Średnica cylindrów: 80 mm
- Skok tłoka: 70 mm
- Stopień sprężania: 8,6
- Moc maksymalna (DIN): 18,5 kW (24,2 KM)
- Moment maksymalny (DIN): 47 Nm (4,8 kGm)
- Prędkość obrotowa momentu maksymalnego: 3000 obr./min
- Pompa paliwa: przeponowa,wydatek 45 l/h
- Filtr powietrza: suchy z wkładem papierowym
- Smarowanie: z pompą o zazębieniu wewnętrznym, z filtrem odśrodkowym
- Rozrząd: górnozaworowy,z napędem łańcuchowym
- Chłodzenie: powietrzem,wymuszone przez napędzany mechanicznie wentylator (BIS cieczą,sterowane termostatem)
- Sprzęgło: mechaniczne,jednotarczowe,suche, ze sprężyną talerzową, sterowane mechanicznie
- Skrzynia biegów: mechaniczna, 4-biegowa II, III i IV biegi synchronizowane
- Przekładnia główna: stożkowa o uzębieniu śrubowym,zblokowana ze skrzynką biegów,przełożenie przekładni głównej 9/39
- Hamulec roboczy: bębnowy,sterowany hydraulicznie,o niezależnych obwodach na koła przednie i tylne,działający na 4 koła,z samoczynną regulacją luzu między bębnem,a szczęką
- Hamulec awaryjny (postojowy) działający na koła tylne,sterowany dźwignią ręczną
- Oznaczenie obręczy kół: 4,00B*12H lub 4,00B*12H2
- Oznaczenie i wymiar opon: 135/80-SR12
- Ciśnienie w ogumieniu: przód 0,14 MPa (1,4 bar),tył 0,21 MPa (2,1 bar)
- Przekładnia kierownicza: zębatkowa,z listwą zębatą i zębnikiem
- Przełożenie przekładni: 38 mm/obr.
- Minimalna średnica skrętu: 8,6 m
- Luz kątowy koła kierowniczego po ustawieniu kół do jazdy na wprost: 8 stopni
|
|
|